Passes enrere, per anar on?

[:ca]

Sovint es diu que hi ha moments en què per poder fer tres passes endavant és necessari, prèviament, fer dues passes enrere. Segurament, ara és un d’ells. Quan es diu això, es pensa que les “dues passes enrere” han de servir per deixar llast i per agafar forces per estar en disposició de fer les “tres passes endavant”. Però molt em temo que amb les mesures preses pel govern aconseguirem molt poc d’una cosa i de l’altra. Vagi per endavant que estic totalment d’acord amb l’esperit que les guia. El rigor pressupostari no agrada a ningú, però és condició necessària per abordar la situació actual. I aprofito per dir que tots aquells que defensen que és possible una política econòmica diferent, de tipus expansiu, haurien d’explicar molt bé què esperarien aconseguir, com es finançaria i a quin cost, perquè els precedents més recents, entre ells el famós Plan E, el que van provocar fou un enorme despropòsit. En tot cas, estem on estem i, com deia, en les recents retallades anunciades pel govern de Mariano Rajoy i en la forma com s’han enfocat, hi trobo importants debilitats. (…)

Font: El Punt-Avui

[:es]

Sovint es diu que hi ha moments en què per poder fer tres passes endavant és necessari, prèviament, fer dues passes enrere. Segurament, ara és un d’ells. Quan es diu això, es pensa que les “dues passes enrere” han de servir per deixar llast i per agafar forces per estar en disposició de fer les “tres passes endavant”. Però molt em temo que amb les mesures preses pel govern aconseguirem molt poc d’una cosa i de l’altra. Vagi per endavant que estic totalment d’acord amb l’esperit que les guia. El rigor pressupostari no agrada a ningú, però és condició necessària per abordar la situació actual. I aprofito per dir que tots aquells que defensen que és possible una política econòmica diferent, de tipus expansiu, haurien d’explicar molt bé què esperarien aconseguir, com es finançaria i a quin cost, perquè els precedents més recents, entre ells el famós Plan E, el que van provocar fou un enorme despropòsit. En tot cas, estem on estem i, com deia, en les recents retallades anunciades pel govern de Mariano Rajoy i en la forma com s’han enfocat, hi trobo importants debilitats. (…)

Font: El Punt-Avui

[:en]

Sovint es diu que hi ha moments en què per poder fer tres passes endavant és necessari, prèviament, fer dues passes enrere. Segurament, ara és un d’ells. Quan es diu això, es pensa que les “dues passes enrere” han de servir per deixar llast i per agafar forces per estar en disposició de fer les “tres passes endavant”. Però molt em temo que amb les mesures preses pel govern aconseguirem molt poc d’una cosa i de l’altra. Vagi per endavant que estic totalment d’acord amb l’esperit que les guia. El rigor pressupostari no agrada a ningú, però és condició necessària per abordar la situació actual. I aprofito per dir que tots aquells que defensen que és possible una política econòmica diferent, de tipus expansiu, haurien d’explicar molt bé què esperarien aconseguir, com es finançaria i a quin cost, perquè els precedents més recents, entre ells el famós Plan E, el que van provocar fou un enorme despropòsit. En tot cas, estem on estem i, com deia, en les recents retallades anunciades pel govern de Mariano Rajoy i en la forma com s’han enfocat, hi trobo importants debilitats. (…)

Font: El Punt-Avui

[:]

Una trentena de companyies rubinenques han participat a una jornada dedicada al finançament empresarial

La iniciativa ha estat organitzada per l’Oficina de Serveis a l’Empresa (OSE)

La jornada titulada ‘Troba el finançament més adequat per a la teva empresa, organitzada per l’Oficina de Serveis a l’Empresa (OSE) aquest matí al Rubí+D, ha comptat amb la participació d’una trentena d’empreses. L’activitat estava adreçada a aquelles companyies interessades a conèixer les diferents opcions de finançament a les quals poden tenir accés: banca pública, banca privada i àngels inversors.

Durant la jornada s’han plantejat diverses vies de finançament. D’una banda, Àlex d’Espona, representant de Business Angels Network Catalunya (Business Angels Network de Catalunya), ha parlat dels àngels inversors. D’Espona ha explicat que… (…)

Font: rubitv.cat

Una trentena d’empresaris participen a la jornada sobre finançament organitzada per l’OSE

“Troba el finançament més adequat per a la teva empresa”. Aquest ha estat el títol de la jornada que l’Oficina de Serveis a l’Empresa (OSE) ha organitzat aquest matí al Rubí+D. L’activitat estava adreçada a aquelles companyies interessades a conèixer les diferents opcions de finançament a les quals poden tenir accés: banca pública, banca privada i àngels inversors.

Durant la presentació de la jornada, a la qual hi han assistit una trentena d’empreses, el regidor de Promoció Econòmica i Treball, Jaume Buscallà, ha afirmat que la dinamització de l’economia de la ciutat “és un dels temes que més ens preocupa, motiu pel qual vam dissenyar el Pla de reactivació econòmica“. Buscallà ha explicat que, precisament, “una de les accions que contempla aquest pla és la recerca d’inversors privats per a la promoció de l’activitat industrial, comercial i emprenedora de Rubí” (…)

Font: Ajuntament de Rubí

Albert Colomer, reelegit dins l’European Business Angels Network

És l’únic representant espanyol en el seu Comitè Executiu. La reelecció ha tingut lloc en el 12è Congrés de la Xarxa Europea de Business Angels (EBAN) celebrat els dies 23 i 24 d’abril. Paulo Andrez n’és el president.

Els dies 23 i 24 d’abril ha tingut lloc a Moscú la 12a edició del Congrés de la EBAN, coorganitzat aquesta vegada per l’Associació Nacional de Business Angels de Rússia (NBAA). La presència a nivell espanyol en aquest congrés ha estat significativa, gràcies especialment a la presència de David Garrofé, secretari general de la Patronal Cecot i de la Business Angels Network Catalunya (Business Angels Network de Catalunya); i Albert Colomer, promotor i tresorer del xarxa espanyola de business angels (ESBAN) i director de la xarxa catalana (Business Angels Network de Catalunya).(…)

Font: TerrassaDigital.cat

 

Dos terrassencs a Moscou

Albert Colomer és reelegit membre del Comitè Executiu de la European Business Angels Network; David Garrofé és el secretari a Catalunya.

El dotzè Congrés de la Xarxa Europea de Business Angels (EBAN) celebrat a Moscou ha comptat amb dos terrassencs. D’una banda, Albert Colomer, promotor i tresorer de la xarxa espanyola de business angels (ESBAN) i director de la xarxa catalana (Business Angels Network de Catalunya). Colomer ha estat reelegit membre del Comitè Executiu de l’EBAN i és l’únic representant d’aquest òrgan en tot l’Estat. (…)

 Font: La Torre

 

Albert Colomer ha estat reelegit com a Membre del Comitè Executiu de la EBAN

Els dies 23 i 24 d’abril ha tingut lloc a Moscú la 12ª edició del Congrés de la EBAN, coorganitzat aquesta vegada per l’Associació Nacional de Business Angels de Rússia (NBAA). La presència a nivell espanyol en aquest congrés ha estat significativa, gràcies especialment a la presència de David Garrofé, secretari general de la Patronal Cecot i de la Business Angels Network Catalunya (Business Angels Network de Catalunya); i Albert Colomer, promotor i tresorer del xarxa espanyola de business angels (ESBAN) i director de la xarxa catalana (Business Angels Network de Catalunya).

read more…

La Cecot es mostra crítica amb l’eliminació de la línia ICO Directe per empreses

L’ICO elimina la línia directa de finançament i només deixa operatives les línies de mediació que obliguen a les empreses a gestionar el finançament mitjançant les entitats financeres.

La Cecot es mostra crítica davant la decisió de l’ICO de desactivar la línia ICO Directe a partir del 20 d’abril ja que considera, com entitat amb rol actiu amb l’ICO amb qui manté un conveni de col·laboració per la difusió de les línies de crèdit, que és una línia efectiva per aportar recursos financers a les empreses. (…)